2013. február 25., hétfő

Sváb nyelvtanfolyam


Amikor szavazást indítottam a sváb nyelvtanfolyammal kapcsolatban, pozitív csalódás volt, milyen sokan szavaztak (kb. 60-an) arra, hogy elmennének a tanfolyamra, ha lenne a környéken. 
A felhívást követően, melyben kértem azok jelentkezését, akiket ténylegesen érdekelne, sajnos nem sokan írtak nekem. Azóta sem nőtt a számuk, azoknak pedig, akik jelentkeztek, nem ugyanazok az időpontok jók. Ezért, bár nagyon sajnálom, úgy gondolom, egyelőre felfüggesztem a szervezést, és más síkon gondolom újra a dolgot.
Nagyon szomorú vagyok emiatt, és nagy csalódás ez nekem, hiszen olyan kevesen vagyunk már, akik használják őseink nyelvét.. Örökségbe kaptunk egy értéket, melyre, ha nem vigyázunk, teljesen el fog tűnni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kattintás