2013. október 3., csütörtök

Vörösváron járt a Kompanei


Múlt héten telt ház előtt játszotta el új darabját, a "Der Fleickl"-t a solymári Kompanei amatőr színjátszó társulat a vörösvári Művészetek Házában. 

A nézők élvezték a darabot, együtt éltek a szereplőkkel, énekelték a dalokat, nekem pedig nagyon különleges és jó érzés volt "hazai" közönség előtt játszani. Köszönjük, hogy ilyen sokan eljöttetek!

Találkozunk Szentivánon!

A Milbich Tamás által készített képek pedig önmagukért beszélnek.. vidámság, kis izgalom és remek csapatmunka :)



























7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt, sokat lehetett nevetni! Szerintem még az is élvezte, aki svábból korántsem perfekt, mint például én :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Örülök, hogy tetszett, és hogy eljöttél! Legközelebb is várunk!! :))

      Törlés
  2. Tényleg szuper előadás volt! Gratulálok hozzá, élveztük minden percét! Alig várjuk a következőt, Szentivánra pedig elmegyünk, megnézzük újra a Fleickl-t! Gizi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagy élmény volt, hiszen utoljára a mamáméktól hallottam igazi sváb beszédet, gyerekkoromban... Sokat megértettem belőle, és a zene is nagyon jó volt! Szper dolog, hogy ezt felvállaljátok és csináljátok! További sok sikert a Kompanei-nak! Kata

    VálaszTörlés
  4. Elsősorban nagymamám nevében írok, aki nem tud internetezni. Már alig bír járni,de el akart jönni ez előadásra, mert az előző is nagyon tetszett neki. Most is végig énekelte a dalokat, könnyes szemmel hallgatta, azt mondta, visszatért erre az egy órára a fiatalsága. Köszöni az élményt! Mi sajnos nem sokat értettünk belőle, de így is nagyon élvezetes volt az előadás!

    VálaszTörlés
  5. Hajrá Kompanei! Csak így tovább! Marci :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy látom, másoknak is nagyon tetszett, én még szívesen hallgattam volna a műsort órákon keresztül :) Külön jó volt vörösvári arcokat is látni a színpadon, nem is értem, nekünk még miért nem jutott ez eszünkbe??? Hiszen Vörösvár a legnagyobb sváb település Magyarországon... De hátha, egyszer, valamikor!! Köszönjük Kompanei!

    VálaszTörlés

Kattintás